Весна — це ідеальний час для оновлення гардеробу, і замість зимових чобіт, варто звернути увагу на універсальні та стильні кросівки.
Весна — це ідеальний час для оновлення гардеробу, і замість зимових чобіт, варто звернути увагу на універсальні та стильні кросівки.
У 2025 році в тренді будуть кросівки, які поєднують комфорт, стиль і практичність.
Після того як класичні білі кросівки відходять на другий план, на зміну їм приходять яскраві кольори. Не бійтеся експериментувати з відтінками:
Якщо ви не готові до таких яскравих кольорів, можете почати з аксесуарів — наприклад, яскравих шнурків або вставок на кросівках.
Не виходять з моди громіздкі кросівки в стилі old-school. Вони ідеально поєднуються з мішкуватими джинсами чи бомберами і додають ефектного вигляду. Також популярними залишаються класичні кеди на пласкій підошві та тенісні кросівки, які вдало підходять для елегантних та стриманих образів.
Цього сезону популярні кросівки з тваринними принтами — леопардовий, тигровий або коров’ячий принт стануть яскравим доповненням до ваших образів. Крім того, не виходять з моди абстрактні малюнки, градієнти і металік. Замша та текстурована шкіра надають взуттю елегантного вигляду та універсальності.
Головне — це поєднувати кросівки з іншими елементами вашого гардеробу. Обирайте моделі, які гармонійно доповнюють ваш стиль, не забираючи всю увагу на себе. Стилісти рекомендують змішувати різні стилі, експериментувати з кольорами та акцентами. Якщо ви не хочете витрачати багато на відомі бренди, в мас-маркеті або у українських виробників можна знайти не менш стильні, але доступніші варіанти.
Дозволяється часткове використання або цитування текстів (до 250 символів з одного матеріалу) лише за умови обов’язкового посилання на першоджерело. Для онлайн-ресурсів таке посилання має бути гіперлінком, відкритим для індексації пошуковими системами, і розміщуватись у підзаголовку або на початку публікації.
Повне відтворення матеріалів ресурсу заборонено без письмового погодження з редакцією.
Дозволяється часткове використання або цитування текстів (до 250 символів з одного матеріалу) лише за умови обов’язкового посилання на першоджерело. Для онлайн-ресурсів таке посилання має бути гіперлінком, відкритим для індексації пошуковими системами, і розміщуватись у підзаголовку або на початку публікації.